VÅRTECKEN?

VÄLDIGT FRÅNVARANDE HÄR är jag visst! Händer inte så mycket, inte så mycket att skriva om. Förra veckans tränings inlägg kommer.

Började veckan med att ligga hemma i sängen och soffan, fick någon släng av någon konstig magsjuka. Kräktes aldrig men hade väldigt ont i magen och mådde illa hela måndagen. Igår var jag också hemma, lite ont i magen på morgonen men blev förkyld i stället. Sen igår kväll mådde jag illa igen men det gick över under natten. Idag är jag tillbaka på jobbet, snorar men känner mig inte värst sjuk. Är väl lite trött i kroppen bara.

Förbannat att jag ska vara förkyld igen, känns som jag precis var det. Jag vill träna, inte rört på mig sen i fredags, inte okej! Är bokad på två pass ikväll och funderar på om jag ska köra det ena i alla fall. Har ju inte ont i halsen i alla fall...men vet inte, kanske är dumt!

Så fort jag går några dagar utan att träna så känner jag mig så pluffsig..och energi lös. När jag håller igång mår jag så mycket bättre, har bra energi och känner mig bättre i kropp och själ. Vill träna!!